Dawid Podsiadło zachęca do oszczędzania? Regularnie występuje w reklamach Credit Agricole
W kolejnym tekście, w którym przyglądamy się, co reklamują gwiazdy, weźmiemy pod lupę gwiazdę polskiej muzyki - Dawida Podsiadło. Artysta reklamuje Credit Agricole Bank Polska, a kontrakt nie jest tylko "prostą reklamą", a ma również wspierać działania artystyczne muzyka.
Dawid Podsiadło niewątpliwie wyrósł na jedną z największych gwiazd polskiej muzyki popularnej. Za swoją twórczość dostawał tak liczne nagrody, wśród nich znajdują się aż 24 nominacje do Fryderka (wygrane piętnastokrotnie), Wiktory, wygraną w Eska Music Awards oraz nagrody za najlepszą sprzedaż płyt w Empiku. Jego wydawnictwa osiągały status diamentowej płyty, znajdował się na szczycie listy OLiS i sprzedał ponad pół miliona płyt, co w erze "śmierci" nośnika fizycznego jest imponującym wynikiem. Jeśli spojrzymy na Spotify muzyka, możemy zobaczyć, że ma 2 637 761 słuchaczy, a jego najpopularniejszy utwór "Ostatnia nadzieja" był odtworzony 39 428 997 razy [stan na 16.02.2023]. Nie ma więc wątpliwości, że osoba z tak ogromną rzeszą fanów ma również ogromną wartość marketingową i gigantyczne zasięgi w social media.
Nie dziwi więc, że artysta rozpoczął współpracę z Credit Agricole w 2018 roku, a przez ten czas występował w reklamach banku, m.in. z inną znaną polską artystką - Sanah. Co więcej, Dawid Podsiadło właśnie zaczyna trasę "Przed i Po Tour", której partnerem strategicznym jest Credit Agricole Bank Polska, bo jak wspomnieliśmy na wstępie, instytucja finansowa ma wspierać muzyka w jego działaniach artystycznych.
W ostatniej reklamie Dawid Podsiadło reklamował lokatę mobilną dla nowych klientów oprocentowaną na 8 proc., więc przyjrzymy się co teraz Credit Agricole oferuje w kontekście oszczędności. Elastyczną formą oszczędzania dla posiadaczy kont osobistych jest Rachunek Oszczędzam, prowadzony bezpłatnie, zapewniający stały dostęp do oszczędności, wypłaty bez utraty odsetek i możliwość wypłacania kiedy chcemy i ile chcemy. W ramach posiadanego konta możemy założyć jeden rachunek oszczędnościowy w złotówkach z kwartalną kapitalizacją odsetek i aż cztery rachunki "Codzienne Zyski" w złotówkach. Wszystkie konta oszczędnościowe są kapitalizowane według wskaźnika WIBOR 1M (zależnego od zmiennej stopy procentowej). Obecnie oprocentowanie wynosi 2,37 proc. w skali roku, ale możemy je podnieść dzięki ofercie promocyjnej.
Promocja "Lojalni zyskują" trwająca tylko do 28 lutego 2023 roku pozwala na podniesienie oprocentowania aż o punkt procentowy (dotyczy tylko konta z kwartalną kapitalizacją). Żeby skorzystać z podwyższonego oprocentowania, musimy zapewniać przez nie dłużej niż 3 miesiące minimum 1500 zł wpływu na Twoje Konto i minimum 100 zł na Rachunek Oszczędzam. Następnie przez dłużej niż trzy miesiące należy zadbać o wpływy na konto i Rachunek Oszczędzam w każdym miesiącu, tak aby średniomiesięczne wpływy na rachunki za okres trzech miesięcy wyniosły minimum 1500 zł na konto i 100 zł na Rachunek Oszczędzam. Wtedy Credit Agricole podwyższy oprocentowanie na twoim koncie oszczędnościowym aż o 1 punkt procentowy w skali roku! Aby osiągnąć warunki promocji możemy ustawić stałe zlecenie przelewu z konta osobistego i np. zdecydować, czy bank będzie przelewać stałą kwotę, czy nadwyżkę środków na koncie osobistym powyżej określonej kwoty.
Finansowy Opiekun to rzetelne źródło informacji dotyczących rynku finansowego. Wszystkie oferty są regularnie weryfikowane, dzięki czemu jesteśmy w stanie przedstawić Tobie najbardziej aktualne dane, np. takie jak ranking kont osobistych lub oszczędnościowych. Ty za to oszczędzasz czas i pieniądze. Wzięcie kredytu lub pożyczki to poważny krok finansowy, który powinien być dobrze przemyślany i zestawiony z indywidualnymi możliwościami spłaty. Nasza porównywarka ułatwi Tobie podjęcie ostatecznej decyzji i rozsądne zarządzanie Twoim budżetem. Korzystaj z niej całkowicie za darmo!